onsdag den 25. april 2012

Masser blomster!




Jeg havde denne lidt kedelige kurv stående
og tænke at den skulle da piftes lidt op :o)
I årenes løb har jeg fået samlet en masse 
forskellige stof og papirsblomster, brads 
og sommerfugle, som jeg har brugt til 
scrapbooking og kortlavning. Dem fik jeg 
fundet frem fra gemmerne, da det
efterhånden er ved at være et godt stykke 
tid sden der har været gang i scrapperiet. 
Det blev til denne meget farverige og 
forårsblomst klar kurv.
I min oprydningsiver fandt jeg en Anthonberg chokoladeæske jeg af en eller anden grund havde gemt. 
Men alt kan bruges og derfor fik jeg pakket den ind i gavepapir og lagt et styk farvet bølgepapir i bund og top. Så sætte jeg et satinbånd fast på toppen og lavede nogle blomster i scrapbook papir. Jeg er blevet helt vild med at lave disse blomster, de er så fantastiske synes jeg. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar