torsdag den 28. juni 2012

Noget tid siden!

Det er ved at være noget tid siden der har været tid til af blogge. Men kageproduktionen er skam ikke gået i stå, tvært imod. Der har været godt gang i den både på arbejdet og hjemme, og så er det også blevet til en lille uges ferie sydpå :o)


I starten af måneden lavede jeg en lagkage med fodboldklubben Barcelona's logo. Den var til min venindes kæreste der blev 30 år. 
Den indeholder en lækker chokolademousse og en vanillemousse med friske jordbær.




 Det er første gang jeg har lavet logoet, så synes det blev ret godt og så havde jeg endelig fået fat i en lille græs tyl. Det købte jeg hos hos Charlotte sammen med et startsæt, som min søster skal have i svendegave. Hun er blevet kagekonditor og det skal snart fejres :o)



Jeg fik en lille fin værktøjskasse med hvor jeg har lagt farver, modelleringspinde, pensler, smoother m.m ned i. Så har jeg købt en bagering der kan justeres i størrelsen, hvilket er fantastisk. Kortet har jeg lavet med karton og sommerfugl fra Panduro Hobby og det lilla papir er håndlavet som jeg engang fandt i Netto. Hvad man dog ikke kan finde af gode ting der engang imellem :o) (Min søster er forresten på ferie, det er derfor kan jeg godt skrive om det, hehe)



    

Ingen kommentarer:

Send en kommentar