torsdag den 3. november 2011

Endelig fri :o)

Dette var min første fridag i næsten tre uger, så jeg har bare nydt den så meget. I fredags var jeg på shoppingtur med min veninde i Waves, hvor jeg fik købte lidt for meget tøj også et par ting jeg fortråd. Første del af min dag gik på at bytte, men så kom jeg til at gå i H&M og det endte da også med at ud af de ting jeg havde byttet fik jeg kun et overskud på 100 kr. Endnu engang kom jeg hjem med en bunke tøj, måske er det på tide at få sorteret alt det gamle, så der er plads til alt det flotte nye :o)
Efter at have hentet manden fra TEC i Ballerup kørte vi hjem og hyggede over en lækkert frokost og en 1 times badminton.

Den 20. skal jeg til barnedåb og jeg har derfor søgt inspiration på diverse blogge til et kort og evt. en gaveæske. Jeg fandt alletiders ide, som jeg vil vise frem lidt senere :o) Forhåbentlig får jeg lidt for hånden i weekenden, da den står på afslapning herhjemme, nu det er den første fri weekend siden jeg startede på arbejdet den 1. oktober.

Nu glæder jeg mig bare til dagen på arbejdet imorgen er veloverstået og jeg kan gå på weekend med god samvittighed og overlade det til min nye skønne lærlig Karina.

God aften!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar