lørdag den 17. december 2011

Lunas barnedåb

For en måned tids siden blev jeg kontaktet af en gammel leder, der havde arbejdet i den ungdomsklub jeg gik i for omkring 10 år siden. Han ville meget gerne have mig til at lave en stor kage til barnedåb.

Lars og Camilla havde fået en dejlig lille pige, som skulle døbes idag og jeg havde derfor fået æren af at lave denne fantastiske kage med temaet måne. 

Da de skulle have kage til omkring 70 personer, blev vi enig om at det hjerteformet stativ ville passe godt til.
Kagerne er lavet med lagkagebunde, chokolademousse og hindbærmousse. Overtrækket er Odense Marcipan's lyserøde overtræksmarcipan og skrift og kant er lavet i royal icing.




Jeg var denne gang selv ude og aflevere kage og sætte den op på bordet. De var helt vilde med den, det var så dejligt at få folk reaktion på det arbejde og den tid man har brugt på kagen. Det var virkelig skønt at få så rosene ord med på vejen.

Endnu en gang tillykke med dåben :o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar