fredag den 15. februar 2013

Lidt kage inden vinterferien

Ja, nu er vores vinterferie snart slut. Øv øv...

Jeg havde lige to kager i søndags der skulle laves og derefter var der så ferie herhjemme i den lille hytte.
Min veninde startede i mandags på arbejde igen efter en lang periode med sygdom og et biluheld der lige skulle overvindes, hun er altid så forbandet uheldig.
Jeg lavede denne chokoladekage med marcipanstykker i. Og så er hun helt overbevist om at dette år bliver året, hvor hun kun har medgang og det håber jeg så inderligt for hende at hun gør, det har hun så meget fortjent.


Som tak er vi blevet inviteret med i Bremen, hvor vi skal se finalen i DM i Stand-up. Det bliver da bare super skægt :o)

Og så var den sidste lille fine kage til min lillebrors kammerat, der havde 3 års-dag med kæresten og gerne ville overraske hende med en romantisk hjertekage.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar