lørdag den 8. oktober 2011

Nye projekter

Jeg har i noget tid godt ville lave lidt forskellige blomster grene og nogle store blomster. Og da jeg fik en mail fra Tina om at hun gerne ville have jeg laver deres bryllupskage til næste år, så er det jo bare at komme igang med at øve og finde ud af lige hvilken blomst/blomsterbuket der passer lige til den slags bryllupskage de ønsker.

Indtil videre er det blevet til denne lilje konval. Jeg synes den blev rigtig god af første forsøg.

Jeg har to andre projekter igang på spisebordet, som jeg hellere må få lavet færdig inden længe :o) Men morgendagen står endnu engang på arbejde i bageriet, rengøring og lidt afslapning bliver jeg nok også nødt til at klemme ind for ikke at gå død i mine lange uger uden fridage.
Så afsted i seng med mig og god aften til jer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar