torsdag den 14. marts 2013

Mini Bryllupskage

Så fik jeg endelig lavet den første helt rigtig kage med de 'skills' jeg lærte på Sif's kurser.

Min chefs kammerat skulle giftes igår eftermiddag og han ville gerne have en lille bryllupskage. Det eneste krav var at der skulle være masser chokolade indeni. Det kom der i form af chokoladelagkagebunde og en lækker luftig chokolademousse. Kagen er til 15 pers. og da han så slet ingen havde til pynten besluttede jeg mig hurtigt for at lave den med hvid fondant og sprøjte med royal icing med Lambeth teknikken. Jeg brugte nogle af de teknikker jeg lærte på kurserne og så kiggede jeg lidt efter en anden rigtig smuk kage fra Sifbeth's facebookside.
Cirka 70 blomster kom der på. De er sprøjtet dagen før for at de var tørre og til at sætte ovenpå hinanden.


Jeg håber den bragt lykke med sig og at jeg snart for muligheden for at lave dette smukke arbejde endnu engang. Lad der nu ikke gå for længe!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar