fredag den 2. september 2011

Forberedelserne

er så småt gået igang herhjemme. Imorgen har kæresten fødselsdag, men han vil ikke holde noget i år, så der er desværre ikke de store kage muligheder der. Men nu må vi se hvad det kan blive til. Det kan jo være jeg finder på noget alligevel i al hemmelighed :o)

På søndag har min mor fødselsdag og jeg er igang med at lave den flotte orkide som jeg lade op for noget tid siden. Den er noget mere avanceret end jeg regnede med, og da jeg ville sætte blomsterbladene sammen idag knækkede to af dem. Så nu er jeg startet forefra med bladene, og har aftalt med mig selv at jeg ikke må røre ved nogle af dem før søndag formiddag..



Så har jeg fået kogt en gang hvid chokoladecreme og bagt to chokoladekager, som skal flakkes og ligges sammen imorgen med den hvid chokoladecreme tilsæt appelsinsmag. Det skal nok blive rigtig lækkert og spændende hvad en vis person mon siger til det, surprice, surprice :o)

På tirsdag skal jeg lave lagkage til Jasmins datter, Alisha der bliver ét år. Hun vil gerne have Hello Kitty, en masse hjerter og blomster på kagen, så det har jeg fået gjort klar.


Jeg synes hun blev rigtig god med den røde kjole og den lille bamse, der titter frem :o)
Jeg glæder mig meget til at lave kagen og se det færdig resultat.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar