torsdag den 8. september 2011

Lidt ældre

kager med diverse populære figurer fra tegnefilm. 

Pokémon lagkage.
Dette er den første kage jeg lavede med 'Pika' tilbage i 2003
Teenage Mutant Ninja Turtle.
Endnu en kage til Mathias, denne gang med slanger i marcipan.
Denne lagkage lavede jeg til min daværende kollegas søn Mathias.  Jeg kan desværre ikke huske hvad han hedder.
Ben10 ur. En chokoladekage lagt sammen med chokoladesmørcreme og overtrukket med marcipan. Dette blev den tredje kage jeg fik lavet til Mathias, min tidligere kollegas søn.
Bumle lavet til min bror arbejdskollegas søn.

Lynet Mcqueen.
R2D2 malet i hånden. Sikke mange knapper han har på sig.
Denne lagkage lavede jeg med Sonic, som kundes søn tit tegnede og hun synes derfor hans egen figur skulle på kagen.
Spiderman i nettet.
Spiderman lavet til min nevø Dennis, han blev 8 år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar