fredag den 26. august 2011

Kop og Kande

har fået en masse lækre ting bl.a. udstikker, farver, forme og fondant. Min veninde har arbejdet i butikken i Buddinge og får 30 % stadigvæk, så jeg fik lige købt en ordentlig omgang. Jeg havde ellers været en tur rundt på diverse kagesider og fundet frem til en masse nye udstikkere jeg måtte have fra dinkage, men da jeg faldt over dette sæt til at lave nærmest alle blomster, besluttede jeg mig for at snuppe det istedet for.


De havde desværre ikke tråd og tape til blomsterne, så jeg måtte alligevel bestille en pakke fra dinkage, og hvor er det svært ikke at bestille lidt ekstra. Denne gang blev det også til en fodboldform, en bagering og lidt andre småting. Så nu venter jeg spændt på at få det hjem :o)
Jeg håber Gls kommer hurtigt forbi, jeg skal nemlig øve på en orkide til næste søndag.

Krydser fingerer for at det lykkes.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar