tirsdag den 30. august 2011

Øv øv

jeg har stadig ikke fået min pakke fra Dinkage. 
Gls var ude igår morges, men der var jeg desværre ikke hjemme. De havde åbenbart ikke tænkt sig at tage den med ud idag, så hvis jeg ikke havde ringet til dem ville de sikkert ikke komme imorgen heller. Nu kan den så ankomme mellem kl. 8 og kl. 16 imorgen. Et stort spring efter min mening, man kan jo ikke sidde hjemme hele dagen og vente på dem. Så det er heldigt min kæreste har fri og ikke skal noget imorgen, mens jeg har min sidste arbejdsdag i bageriet. Det er godt nok mærkeligt efter næsten 3 gode og spændende år derude, så er det bare slut, prut og farvel og tak.
Men på den anden side så kan jeg se frem til at prøve noget nyt, jeg prøver derfor at være positiv og ser en lys tid med en masse lækre hjemmebagte kager :o)

Idag fik jeg så meldt mig ledig på jobnet og indhentet diverse blanketter fra A-kassen. Hold da op der er meget man skal skrive bare for at få lidt af de penge man nu engang har indbetalt til dem hver måned i 2 år. 

Jeg er spændt på hvad fremtiden vil bringe og om vi en dag vil få råd til at blive gift og komme en måned til New Zealand, som vi halvt havde planlagt før jeg mistede mit job.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar