søndag den 14. august 2011

Rulle, rulle bleer

For nogle år siden kom min mormor på denne skide gode ide med at lave en ble-lagkage. Den blev givet til Majses (niece) 1 års fødselsdag og var en stor succes. Lige siden har ideen ligget i baghovedet og ventet på at blive brugt igen.
Min mor forslog vi kunne give den til Michelle der fødte en dejlig lille prinsesse, Vigga, for lidt over en uge siden.
 Jeg lavede lidt pynt til at sætte på båndet der holder bleerne på plads og nogle fine sløjfer fra et scrapbook ark. Det er bare super at have lidt af hvert så det er lige til at lave, så man ikke skal ud og investere i det også.

Jeg undskylder for kvaliteten af billedet. Jeg står og skal til at tage billede af den med mit kamera og kan ikke forstå den siger at billedet ikke kan gemmes, da jeg kommer i tanke om jeg har glemt at sætte memory kortet i igen efter det har været en tur i computeren. Jeg blev bare så irritereret over det, kender i det?
Så jeg måtte nøjes med kameraet på telefonen, der på ingen måde tager billeder i god kvalitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar