søndag den 14. august 2011

Nyindkøbte kageting og oprydning i de gamle

Igår besluttede jeg mig for at tage en tur i Specielkøbmanden i Rødovre. De har jo alverdens ting og det er så svært at bestemme sig for hvilke ting der er nødvendige.



Men jeg er kommet frem til jeg kun mangler nogle få ting nu efter at have fået orden på alle kagetingene i køkkenet og må konstatere at jeg nu fylder en hel del derude.
Jeg har fået samlet alle udstikkere, tyller og farver i bøtter, da jeg 'måske' på den måde har lidt mere styr på det :o)




Den ene køkkenmaskine har jeg fået af min svigermor, da hun alligevel aldrig brugte den.
Jeg tænkte: Yes, så kan jeg lave dobbelt så meget kage :o) Og det er da også blevet til et par stykker, som jeg har nydt sammen med min forlovet. Især gulerodskage er vi begge blevet vild med, da jeg fandt en rigtig lækker opskrift Her.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar