tirsdag den 2. august 2011

Scrapbook

Scrapbook er en spændende måde at bruge sine billeder på. Du kan udvælge de bedste billeder og så slipper man for at skulle kigge på fem næsten identiske stykker. Det kan gøre alle billeder interessante og det er hyggeligt og afslappende at sidde og lave f.eks. en søndag eftermiddag, hvor man alligevel ikke gider det helt vilde.

Min veninde loggede mig til det for godt to år siden, og har været bidt af det lige fra første gang. Vi har efterhånden brugt mange gode og sjove timer i hinandens selskab. Det er dejligt at være flere om det, da man til tider godt kan gå i stå med designet af siderne og et input derfor kan være tiltrængt.



Jeg var på loftet en dag i juni for at finde en kagerulle og faldt over de søde små hæklede sko og den lille hue, som min kære moster lavede til mig da jeg blevet født. Straks tænkte jeg de kunne bruges til en scrapbook side med mig selv som emne. En dejlig måde at bruge en gave man har fået engang for længe siden, så det ikke bare ligger gemt et sted på loftet i forglemmelse. 
Kortet er først kommet til senere, nemlig til min svendeprøve, givet af mine søde kollegaer dengang i 2006. Jeg synes det er utroligt et kort til alle Louise'er kan beskrive en person så godt som dette gør.
Jeg kan ihvertfald se mig selv i hver en 
sætning og det rammer til en vis grad præcist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar